Tikriausiai pastebėjote, kaip pastaruoju metu išpopuliarėjo įvairios parodos? Taip yra neveltui, juk parodos tai viena geriausių progų verslininkams parodyti save ir rasti naujų kontaktų, bei pirkėjų. Parodos būna įvairios, vienos populiariausių yra skirtos šeimos, tai yra paroda šeima. Taip pat labai populiarios yra naujų technologijų, interjero, automobilių ir jiems skirtų prekių, parodos. Kuo platesnė parodos tema – tuo daugiau žmonių čia galima išvysti. Pavyzdžiui, paroda šeima tikrai pritraukia daug žmonių, nes čia parduodami dalykai yra tinkami visiems šeimoms nariams. Čia galima įsigyti ne tik žaislų ir prekių vaikams, bet ir namų apyvokos reikmenų, kas yra itin aktualu mamoms.
Jei paroda yra plačios temos, nėra svarbu, ar Jūsų bendrovė yra maža, ar ne, nes parodose visada bus galimybė susirasti naujų pirkėjų, susipažinti su kitais žmonėmis ir verslininkais. Tiesioginė rinkodara padeda atlikti greitesnius ir efektyvesnius pardavimus. Bendraudami „akis į akį“, Jūs potencialiems pirkėjams paliekate didesnį įspūdį, nei reklamuodami savo prekes ar paslaugas kitais reklamavimosi būdais. Kiti privalumai:
- Eksponuojant savo prekes gyvai, Jūs tiesiogiai pasiekiate kvalifikacijos auditoriją. Atlikti tyrimai rodo, kad dalyvaudami parodose, mes visada išlošiame, nes sumokėta kaina už dalyvavimą atsiperka, kai parduodame savo siūlomas prekes.
- Nauji žmonės parodose suteikia tikrai gerus pardavimo šansus. Atlikti tyrimai rodo, kad 88 procentai lankytojų yra potencialūs.
- Kitas puikus privalumas – konkurencinis pranašumas. Parodos suteikia progą savo įmonę pademonstruoti kaip išskirtinę. Stendai, malonus personalas, akį traukiantis dizainas visada suteiks didesnį pranašumą prieš konkurentus. Taip pat galite surengti kokį nors mini šou. Tai tikrai padėtų pritraukti praeivių dėmesį.
- Parodose galite susipažinti su kitais verslo atstovais ir ne tik maloniai pasišnekučiuoti, bet ir pasidalinti geromis mintimis, apsikeisti kontaktais. Tokios pažintys ateityje gali labai pasitarnauti. Jei dar pavyktų susipažinti su užsienio verslininkais, yra galimybė, kad atsivertų plačios perspektyvos savo verslą plėtoti ir užsienio rinkoje.
Kiekviena paroda turi skirtingą dalyvavimo mokestį ir skirtingus reikalavimus, todėl prieš rengdamiesi jai – visada atidžiai pasikonsultuokite su parodos rengėjais.