Funkcionalūs dviračiai

Dviračiai

Kai yra pasirenkami dviračiai būtina  atsižvelgti į tam tikras svarbias  detales.  Pirma ir svarbiausia ką reikia stebėti, kai  yra pasirenkamas dviratis, tai nuspręsti kokiam tikslui  bus naudojamas dviratis, kokiomis sąlygomis  jūs važiuosite.  Visi šiuolaikiški dviračiai sąlyginai gali būti skirstomi į tam tikras klases, tai yra  kalnų, plentinius, hibridinius, bei  sudedamus  dviračius.  Kalnų dviratis priklausomai nuo modelio yra  skirtas tiek greitam  važiavimui neasfaltuotomis  vietovėmis, tiek ir nusileidimui nuo kalnų esant ekstremalioms  klimato sąlygoms.  Šie dviračiai  turi  plačias padangas, kiti  tokių padangų  neturi, jų dydis mažesnis. Kalnų dviračiai yra  tvirtesni.  Plentiniai dviračiai yra  greiti ir  lengvi, jie  skirti važiavimui  asfaltuotais keliais. Kitiems  keliams  jie nėra  sukurti. Taip pat galima įsigyti  hibridinius dviračius, kuris  suderina kalnų  ir plentinių dviračių savybes.  Jie  turi  siauresnes padangas, nei kalnų dviračiai, tačiau jos  yra platesnės, nei plentinių dviračių.  Hibridinis dviratis pagal savo dydį  yra  labai panašus į plentinį, o pagal savo formą ir rėmą  į kalnų dviračius.  Hibrido  paskirtis yra važiavimas gruntuotais keliais, bei  asfaltu. Plentinis   dviratis visų pirma  tai  yra  transporto  priemonė, kuri yra  skirta  judėjimui. Tai  nėra  tik sportinė prekė.  Jis turi platų, aukštą ir   stipriai išlenktą į viršų vairą, bei plačią sėdynę. Visa tai yra  skirta tam, kad važiuojant būtų  užtikrinama vertikali padėtis.  Specializuoti  ir BMX  dviračiai tai yra tam  tikra kalnų dviračių  rūšis. Jie  yra skirti  važiavimui kalnais įveikiant įvairias kliūtis tiek  važiuojant  kalnais, tiek  ir miestuose. Su tokiais dviračiais galima šokinėti ir atlikti  įvairius specifinius judesius.
Jei jūs  jau nusprendėte, kokiam tikslui  yra reikalingas dviratis, jei jūs žinote kokia  rūšis jums reikalinga. Tokiu  atveju  vėliau jums reikia pasirinkti dviračio  dydį ir papildomą  įrangą.  Galima  atsisėsti  ant jums patikusio dviračio ar jūs patogiai jaučiatės  sėdėdami  ant tam tikro modelio.  Kol jūs  neišmėginsite  dviračio judesyje jūs  tikrai ne daug ką  suprasite.  Dažniausiai  atliekama  klaida  yra  netinkamai pasirenkamas dviračio  rėmo  dydis.  Jums reikia žinoti, kad bet kuris dviračio modelis visada  yra gaminami skirtingų dydžių  modeliai. Rėmo dydis tai yra atstumas, kuris yra tarp  ašies iki po sėdyne esančio  vamzdžio.  Dviračiai gali  būti  skirstomi  pagal  jų rėmo dydį priklausomai nuo žmogaus  ūgio. Verta  įsiminti, kad dviračio  rėmas turi būti pasirenkamas individualiai, kadangi kiekvienas žmogus  yra individualus. Kojų ilgis yra labai  svarbus, kai yra pasirenkami dviračiai.  kiekvienas gamintojas turi  savo, išskirtinę rėmo  geometriją. Todėl rėmas gali  būti didesnio arba mažesnio dydžio, nei 18 colių. Nors iš tiesų pagal logiką jie gali  būti  vienodi.

Yra  nustatytos tam  tikros  taisyklės  kaip turi būti pasirenkami  dviračių rėmai.  Yra būtina laikytis  tam tikro atstumo, kuris padės išvengti nelaimingų  įvykių labai staigiai nušokant nuo  dviračio. Šiuolaikiški dviračiai dažniausiai yra gaminami naudojant aliuminio lydinio ir plieno lydinius. Titano ir kitų metalų lydiniai, tokių kaip karbonas yra naudojami rečiau ir dažniausiai, kai yra gaminami  sportui skirti modeliai.  Kai yra gaminami dviračiai  yra naudojamos pačios naujausios technologijos ir patikimos medžiagos, kurių tikslas maksimaliai  sumažinti rėmo svorį, užtikrinamas kaip galima didesnis tvirtumas.  Tai atitinkamai paveikia ir dviračių kainas.  Jei jūs  neesate profesionalus  sportininkas ir  neketinate  turėti labai didelių  sportinių krūvių važiuojant dviračiu šiuo atveju jums nerekomenduojama pirkti  tokius rėmus, kurie  yra gaminami naudojant brangias medžiagas.