Dviračiai
Kai yra pasirenkami dviračiai būtina atsižvelgti į tam tikras svarbias detales. Pirma ir svarbiausia ką reikia stebėti, kai yra pasirenkamas dviratis, tai nuspręsti kokiam tikslui bus naudojamas dviratis, kokiomis sąlygomis jūs važiuosite. Visi šiuolaikiški dviračiai sąlyginai gali būti skirstomi į tam tikras klases, tai yra kalnų, plentinius, hibridinius, bei sudedamus dviračius. Kalnų dviratis priklausomai nuo modelio yra skirtas tiek greitam važiavimui neasfaltuotomis vietovėmis, tiek ir nusileidimui nuo kalnų esant ekstremalioms klimato sąlygoms. Šie dviračiai turi plačias padangas, kiti tokių padangų neturi, jų dydis mažesnis. Kalnų dviračiai yra tvirtesni. Plentiniai dviračiai yra greiti ir lengvi, jie skirti važiavimui asfaltuotais keliais. Kitiems keliams jie nėra sukurti. Taip pat galima įsigyti hibridinius dviračius, kuris suderina kalnų ir plentinių dviračių savybes. Jie turi siauresnes padangas, nei kalnų dviračiai, tačiau jos yra platesnės, nei plentinių dviračių. Hibridinis dviratis pagal savo dydį yra labai panašus į plentinį, o pagal savo formą ir rėmą į kalnų dviračius. Hibrido paskirtis yra važiavimas gruntuotais keliais, bei asfaltu. Plentinis dviratis visų pirma tai yra transporto priemonė, kuri yra skirta judėjimui. Tai nėra tik sportinė prekė. Jis turi platų, aukštą ir stipriai išlenktą į viršų vairą, bei plačią sėdynę. Visa tai yra skirta tam, kad važiuojant būtų užtikrinama vertikali padėtis. Specializuoti ir BMX dviračiai tai yra tam tikra kalnų dviračių rūšis. Jie yra skirti važiavimui kalnais įveikiant įvairias kliūtis tiek važiuojant kalnais, tiek ir miestuose. Su tokiais dviračiais galima šokinėti ir atlikti įvairius specifinius judesius.
Jei jūs jau nusprendėte, kokiam tikslui yra reikalingas dviratis, jei jūs žinote kokia rūšis jums reikalinga. Tokiu atveju vėliau jums reikia pasirinkti dviračio dydį ir papildomą įrangą. Galima atsisėsti ant jums patikusio dviračio ar jūs patogiai jaučiatės sėdėdami ant tam tikro modelio. Kol jūs neišmėginsite dviračio judesyje jūs tikrai ne daug ką suprasite. Dažniausiai atliekama klaida yra netinkamai pasirenkamas dviračio rėmo dydis. Jums reikia žinoti, kad bet kuris dviračio modelis visada yra gaminami skirtingų dydžių modeliai. Rėmo dydis tai yra atstumas, kuris yra tarp ašies iki po sėdyne esančio vamzdžio. Dviračiai gali būti skirstomi pagal jų rėmo dydį priklausomai nuo žmogaus ūgio. Verta įsiminti, kad dviračio rėmas turi būti pasirenkamas individualiai, kadangi kiekvienas žmogus yra individualus. Kojų ilgis yra labai svarbus, kai yra pasirenkami dviračiai. kiekvienas gamintojas turi savo, išskirtinę rėmo geometriją. Todėl rėmas gali būti didesnio arba mažesnio dydžio, nei 18 colių. Nors iš tiesų pagal logiką jie gali būti vienodi.
Yra nustatytos tam tikros taisyklės kaip turi būti pasirenkami dviračių rėmai. Yra būtina laikytis tam tikro atstumo, kuris padės išvengti nelaimingų įvykių labai staigiai nušokant nuo dviračio. Šiuolaikiški dviračiai dažniausiai yra gaminami naudojant aliuminio lydinio ir plieno lydinius. Titano ir kitų metalų lydiniai, tokių kaip karbonas yra naudojami rečiau ir dažniausiai, kai yra gaminami sportui skirti modeliai. Kai yra gaminami dviračiai yra naudojamos pačios naujausios technologijos ir patikimos medžiagos, kurių tikslas maksimaliai sumažinti rėmo svorį, užtikrinamas kaip galima didesnis tvirtumas. Tai atitinkamai paveikia ir dviračių kainas. Jei jūs neesate profesionalus sportininkas ir neketinate turėti labai didelių sportinių krūvių važiuojant dviračiu šiuo atveju jums nerekomenduojama pirkti tokius rėmus, kurie yra gaminami naudojant brangias medžiagas.