Google reklama – puikus būdas pagerinti savo pardavimus

google reklamaPradėjus savo nuosavą verslą, ateina metas susimąstyti ir apie savo produktų ar paslaugų reklamą. Ne paslaptis, kad pačioje verslo pradžioje, verslininkai neturi daug pinigų, todėl ir reklamos būdą reikia rinktis tokį, kurio nedidelė kaina suteiktų puikius rezultatus.

 

Tai Jums gali pasiūlyti Google Reklama, o tiksliau Google AdWords. Šio reklamos būdo didžiausias privalumas yra nedidelės išlaidos reklamai, galimybė kontroliuoti reklamines kampanijas, greitos klientų konversijos, tikslesnis potencialių klientų srautas ir nesunkiai bei greitai gaunami rezultatai.

 

Google reklama siūlo daug privalumų. Pirma, už šią reklamą nereikia mokėti tiek daug, kiek už kitas reklamos formas (pavyzdžiui, televiziją). Google AdWords Jums gali kainuoti vos kelis dolerius per dieną arba mažiau – viskas priklauso tik nuo Jūsų pačių sugalvoto biudžeto. Visada galima paeksperimentuoti ir pažiūrėti, kiek galite skirti biudžeto. Pasiūlymus nustatote tik Jūs, o mokėti reikia tik tada, kai žmonės paspaudžia ant Jūsų skelbimo. Galima pasiekti daug skelbimo parodymų ir nesumokant daug pinigų.

 

Su Google AdWords paslauga galima kontroliuoti visą kampaniją – neturint patirties, geriausia tai patikėti tos srities profesionalams. Įmonės, kurios užsiima Jūsų kampanijų administravimu, nustato Jūsų paskirtą biudžetą, kuria skelbimus, nukreipia juos į vietas ir tiems žmonėms, kuriems norite Jūs ir nuolatos seka visus rezultatus.

 

Google AdWords leidžia pasiekti klientų konversijas labai greitai: trunka vos sekundę kol klientas pamato Jūsų skelbimą ir apsilanko svetainėje. Tuo metu Jūsų produktą gali nuprikti vos per kelias minutes (jei tai el. parduotuvė). O tai yra pats greičiausias pardavimo būdas.

 

Ši Google reklama leidžia puikiai stebėti savo reklamos efektyvumą: galima iš karto sužinoti, kurie raktiniai žodžiai yra tinkamiausi Jūsų reklaminei kampanijai. Taip pat galima parinkti tikslius raktažodžius, kurie klientus nukreips tik tuomet, kai jie ieškos Jūsų produktų ar paslaugų. Plius, yra ir kitų parinkčių, kurios padidina potencialių klientų sąrašą: šalies, miesto, kalbos pasirinkimai.