Pakartotinės rinkodaros procesas susideda iš keturių žingsnių:
- Į jūsų interneto svetainę lankytojas pirmą kartą patenka įprastais interneto reklamos būdais (naujienlaiškis, reklaminis skydelis, „Facebook“ įrašas, kitomis reklamos formomis).
- Po pirmojo vartotojo apsilankymo jūsų svetainėje, jo naršyklė, „sausainėlio“ (angl. cookies) pagalba, įsimena „Google AdWords“ sistemą. Tai įgyvendinama įdiegus specialų „Google AdWords“ kodą.
- Lankytojui palikus jūsų svertainę ir pradėjus naršyti po internetą, „Google“ jį gali atpažinti bet kurioje interneto svetainėje, naudojančioje „Google AdSense“ reklamos plotus ir minėtą svetainės kodą.
- Lankytojui apsilankius kitoje svetainėje, kurioje yra „Google AdSense“ reklamos plotas“, didžiausias internetinis reklamos tinklas „Google“ parodo reklamą, kuri yra adresuota jūsų vartotojui.
Interneto vartotojus veikia susijusios reklamos, todėl naudojant remarketingo paslaugą laimi visos šalys:
- Reklamos užsakovas – nes prisivilioja itin tikslingus lankytojus;
- Reklamos žiūrovas – nes mato jam aktualios informacijos reklamą;
- Svetainės savininkas – nes vartotojui aktuali reklama sulaukia daugiau dėmesio, t.y. daugiau paspaudimų;
- Reklamos sistema – nes nuo kiekvieno tikslingo paspaudimo, reklamos sistema uždirba pajamas ir pelną.