Kad reklama internete taptų kuo įmanoma pigesnė, verslas bando lankytojus konvertuoti į potencialius pirkėjus (angl. leads). Tai daroma renkant lankytojų el. pašto adresus, viliojant tapti „Facebook“ fanais ir pan. Tačiau ką daryti, jei lankytojas nepaliko jokių kontaktų? Šioje vietoje atsiranda poreikis pasiekti interneto svetainės lankytojus antrą kartą.
Sprendimas? Remarketingo paslauga. Remarketingas (dar vadinamas „retargeting’u“) – tai pakartotinės rinkodaros procesas, kuris leidžia rasti buvusius interneto svetainės lankytojus visame internete ir jiems parodyti su tinklalapiu susijusią reklamą. Pakartotinė rinkodara padeda iš naujo įtikinti lankytojus gįžti į svetainę ir įsigyti teikiamą paslaugą.
Ji veikia naudojantis interneto vaizdinės reklamos tinklais, kurių didžiausias – „Google“ vaizdinės reklamos tinklas, sudarantis virš 1 milijono populiarių interneto portalų (šie savo tinklalapių kode patalpino „Google AdSense“ reklamą). Veikimo principas grindžiamas tekstinės, reklaminių skydelių ir vaizdinės reklamos rodymu tikslinei auditorijai.