Automobilio stabdymas, jei jis apsunkęs, gali sukelti kritinę situaciją. Tai yra pavojinga. Todėl automobilyje turi būti tinkamas stabdžių skystis ir jo turi būti įpilta iki normos. Jei skysčio bus per mažai, automobiliui gali kiti problemų, o kartu ir vairuotojui, jo keleiviams. Iš tiesų vairuotojui nepakanka paprasčiausias vairavimo teises išsilaikyti. Daug labiau vairavimui pasiruošęs tas, kas yra praėjęs ekstremalaus vairavimo kursus. Tai yra tokie kursai, kur vairuotojas mokomas vairuoti itin sudėtingomis sąlygomis, kai reikia greitos reakcijos, o svarbiausia, žinojimo, ką reikia daryti. Tokie instruktoriai išmoko kaip kelyje elgtis, kai automobilis slysta nuo kelio, kai kelyje staigiai atsiranda kliūtis. Kaip elgtis kelyje priklauso ir nuo to, ar automobilis yra varomas priekiniais ar galiniais ratais, ar visais keturiais. Automobilio valdymas – tai mokslas ir jam reikia pasiruošimo, treniruočių su instruktoriumi. Tada rezultatai bus pasiekti. Tokius kursus lankant svarbus ne tik stabdžių skystis, bet ir kiti automobiliniai skysčiai. Automobilis apskritai turi būti sutvarkytas ir tinkamas važiavimui. Efektyviai veikianti stabdžių sistema yra be galo reikšminga, o kursuose jus praktiškai pamokys ką daryti, jei stabdžiai staiga neveikia, o jūs važiuojate nemažu greičiu. Kelyje gali neprognozuotai nutikti ekstremali situacija, o vairuotojui puolus į paniką išauga grėsmė jo sveikatai. Panikuoti yra draudžiama, kai sėdi už vairo. Reikia išlaikyti šaltą protą ir vadovautis tuo, ką išmokai kursuose. Taip atsiranda daug didesnė tikimybė, kad įvykio kelyje pasekmės bus mažiau skaudžios. Dalis vairuotojų, patyrę siaubą kelyje, bijo ne tik vėl vairuoti, bet apskritai nebenori kelti kojos į automobilį net tada, kai vairuoja kitas asmuo. Kai kuriems tokių asmenų prireikia psichologo pagalbos. Užsienyje tai yra noormalu, o Lietuvoje psichologų darbu mažai kas pasitiki. Kaip ir visose srityse yra tikrų specialistų, ir yra tik tokių, kurie tik turi diplomą. Žinoma, geriausias psichologas yra tas, kuris dirba iš pašaukimo. Taip ir su vairuotojais… Vieni už vairo aučiasi kaip žuvis vandenyje, o kiti vairuotojai net nežino kur automobilyje pilamas stabdžių skystis. Žmonių poreikiai, pomėgiai, lūkesčiai skiriasi visose srityse, bet šis bei tas visada sutampa – žmogus nori būti sveikas, lamingas, mylimas ir gerai uždirbti. Į tą „sveikas“ įeina ir saugus vairavimas. Vairuotojas sėsdamas už vairo niekada negalvoja apie blogiausią, jis sėdasi ramus ir galvodamas, kad tikrai pasieks savo kelionės tikslą. Tačiau tiesa yra ta, kad niekada negali atspėti, kada gali patekti į girto vairuotojo važiavimo trajektoriją. Net jei automobilyje stabdžių skystis įpiltas, tepalai ir filtrai pakeisti, jūs negalite būti tikras, kad saugus grįšite namo. Tačiau sėsti už vairo, kai bijant tai tikrai negalima. Bailus vairuotojas ne ką geriau už apsvaigusį.
Tiesa, o kur stabdžių skystis turėtų būti perkamas, kad vairuotojas galėtų saugiai stabdyti? Maisto parduotuves palikime maisto pardavinėjimui, o stabdžių skystis lai būna parduodamas ir perkamas autocentruose, kur teikiama automobilių priežiūra. Automobilių meistrų parduodamos automobiliams skirtos prekės, mūsų akimis, yra patikimesnės. Ar pritariate tokiam požiūriui, ar manote, kad nėra reikšmės, kur perkamas stabdžių skystis ar kitas automobilinis chemikalas, kurio reikia efektyviam automobilio valdymui. Saugus automobilis ir jo dalys yra tada, kai perkami tinkami produktai, kitu atveju dalių susidėvėjimas gali būti stabdomas tik dalinai, jei produkcija prasta. Pavyzdžiui, jei tepalai būtų nekokybiški ar per seni, tai variklio dalys nebūtų tinkamai suteptos.